بلاگر فارسی

برچسب‌ها: 0 نظرات
آفتاب: رئیس مجلس خبرگان رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای را شخصیتی نواندیش و پیشرو در عموم مسائل و همچنین امید خود در مدیریت مشکلات مختلف خواند و گفت: «تبلیغ رسانه‌های خارجی مبنی بر القای جنگ قدرت در سطوح بالای نظام، انصافا ظلمی بزرگ و ناحق در مورد انقلاب اسلامی است و آنچه که این روزها مورد اختلاف است مربوط به انتخابات و عوارض آن است».

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، آیت الله هاشمی رفسنجانی روز یکشنبه در دیدار جمعی از استادان دانشگاه علم و صنعت ایران
” اشتباه یک حزب، فرد، گروه و جریان قابل جبران است ولی اگر انقلاب و نظام خدای ناکرده زیر سئوال برود اصلاح آن مشکل خواهد بود. “
با ایشان با تبریک اعیاد مقدس شعبانیه، نخبگان و استادان دانشگاهی و مراکز علمی و خانواده‌های آنان را از جمله دلسوزان و عاشقان واقعی و با بصیرت انقلاب و نظام اسلامی و تاثیرگذار در جامعه توصیف کرد و گفت: «توجه به دغدغه‌ها و دیدگاههای ارشادی و انتقادی و شنیدن حرفهای این قشر می‌تواند برای پیشبرد اهداف انقلاب و رفع مشکلات و تنگناهای جامعه مفید باشد».

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با ابراز تاسف از فراهم شدن بهانه برای دشمنان خارجی انقلاب و سم پاشی رسانه‌های وابسته به آنان در مورد زیر سئوال بردن دستاوردهای انقلاب اسلامی و مدیریت کشور گفت: «اشتباه یک حزب، فرد، گروه و جریان قابل جبران است ولی اگر انقلاب و نظام خدای ناکرده زیر سئوال برود اصلاح آن مشکل خواهد بود».

رئیس مجلس خبرگان رهبری با توجه به سابقه پنجاه ساله دوستی خود با رهبری معظم انقلاب و شناخت کامل از ایشان در مقاطع مختلف مبارزه، پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی گفت: «ایشان شخصیتی نواندیش و پیشرو در مسائل مختلف هستند و تبلیغ رسانه‌های خارجی
” حقیقت‌طلبی و ظلم‌ستیزی منطبق بر فطرت انسان و سازگار با عمق و ریشه اسلام است. “
مبنی بر القای جنگ قدرت در سطوح بالای نظام، انصافا ظلمی بزرگ و ناحق در مورد انقلاب اسلامی است و آنچه که این روزها مورد اختلاف است مربوط به انتخابات و عوارض آن است که اگر این اختلافات حل شود نزاع موجود تمام خواهد شد».

آیت الله هاشمی رفسنجانی با توجه به جهان بینی، ایدئولوژی، فلسفه و احکام و اصول مترقی و پیشرفته مکتب اسلام گفت: «با شناختی که از محتوی غنی اسلام داریم این مکتب پیشتاز مردمی کردن حکومت بوده است و اسلام برای هر دوره و عصری برنامه عملی و اجرایی متقن و خاص دارد».

رئیس مجلس خبرگان با استناد به قرآن کریم و سیره عملی پیغمبر(ص) و حضرت علی(ع) در مواجهه با منتقدین و شنیدن حرفهای حق دیگران گفت: «یکی از افتخارات مکتب اسلام و قرآن انتقادپذیری و پایبندی به اصول قانونی است که باید در نظام اسلامی این امر مهم نهادینه شود».

وی به افزایش
” امید من به رهبری است که با توجه به افکار و تجربه خودشان برای حل مشکلات جاری اقدام کنند و نظر خود من برای حل کوتاه مدت همان پیشنهاداتی است که در نماز جمعه مطرح کردم. “
سطح آگاهی و دانش جامعه به ویژه قشر عظیم تحصیلکرده دانشگاهی به خصوص خانمها اشاره کرد و افزود: «آگاهی کم سابقه‌ای که در مردم ایران اتفاق افتاده ایجاب می‌کند سطح مدیریتهای جامعه نیز متناسب با این آگاهی و قانع کننده باشد».

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام حقیقت‌طلبی و ظلم‌ستیزی را منطبق بر فطرت انسان و سازگار با عمق و ریشه اسلام ذکر کرد و گفت: «باید مبلغان آگاه و صحیحی برای اسلام باشیم».

وی با توجه به شرایط مناسب و خوب جغرافیایی و طبیعی ایران گفت: «با مدیریت صحیح می‌توانیم الگوی مناسبی از اسلام به صورت عملی به دنیا ارائه دهیم و امید داریم با حل مسائل زودگذر از مرحله کنونی به خوبی عبور کنیم. امید من به رهبری است که با توجه به افکار و تجربه خودشان برای حل مشکلات جاری اقدام کنند و نظر خود من برای حل کوتاه مدت همان پیشنهاداتی است که در نماز جمعه مطرح کردم. اینجانب بارها از زبان رهبری معظم شنیده‌ام که فرمودند: "اینها که به آسانی مردم را به زندان می‌برند اگر مثل من و تو طعم زندان را چشیده بودند چنین نمی‌کردند"».

این مطلب را به اشتراک بکذارید

RSS Digg Twitter StumbleUpon Delicious Technorati

0 نظرات برای “new_win تایید تلویحی هاشمی بر اختلاف با خامنه ای و تاکید دوباره برپیشنهاداتش”

بیان دیدگاه خود در کادر زیر

طراحی شده توسط زنورس | تبدیل شده توسط قالبهای پلاس