بلاگر فارسی

برچسب‌ها: 0 نظرات
سحام نیوز- معاون امور بین الملل حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: بحث طرح رفراندوم از سوی اصلاح طلبان و اینگونه روش ها و عملکردها موجب سقوط و مرگ سیاسی آنان می شود.
حمیدرضا ترقی با بیان اینکه سقوط سیاسی اصلاحات به مصلحت آنان نیست، افزود: گروههای سیاسی همچون مجمع روحانیون همگام با دشمن سعی دارند اقدام به بحران نمایی کشور، مردم و جامعه کنند.
این فعال سیاسی اصول گرا حامی دولت با بیان اینکه درخواست رفراندوم بیانگر عدم شناخت مردم است، اظهار داشت: توصیه می کنم آقایان به جای طرح رفراندوم، در روش ها، مشی و اندیشه خود تجدید نظر کرده و خود را همراه و همگام با مردم و جامعه ببینند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه افزود: به جز عده ای اغتشاشگر، اکثریت 14 میلیون رای مخالف احمدی نژاد، اکنون تابع قانون ، ارزش های نظام و فرمایشات و رهنمود های مقام معظم رهبری هستند.
وی تصریح کرد: مشارکت مردم در نمازجمعه با امامت مقام معظم رهبری در مقایسه با نماز جمعه اخیر با امامت هاشمی رفسنجانی خود بیانگر رفراندوم است.
ترقی با تاکید بر اینکه باید حرف هایی زده شود که با نظام، قانون و عرف جامعه مطابقت داشته باشد، گفت: در کجای جهان و در کدام دموکراسی 15 میلیون نفر اقلیت حق 24 میلیون نفر اکثریت را نادیده می گیرند.

این مطلب را به اشتراک بکذارید

RSS Digg Twitter StumbleUpon Delicious Technorati

0 نظرات برای “ترقی با اشاره به طرح رفراندوم خاتمی اصلاحات با این روش مرگ سیاسی خود را رقم می زند”

بیان دیدگاه خود در کادر زیر

طراحی شده توسط زنورس | تبدیل شده توسط قالبهای پلاس