بلاگر فارسی

0 نظرات


عسگر اولادی گفته بود که اگر زندانیان با ولایت فقیه هماهنگ بشوند، ایشان نمی گذارد به آنان ظلم شود. به همین دلیل کلی فکر کردم، با میرزا یوهانسعلی خان مشاور موسیقی خودمان هم مشورت کردیم، قرار شد هر زندانی یا هر سیاستمدار، یا هر کسی از چپ و راست یک ترانه را با آهنگ ولی فقیه بخواند و هماهنگ شود، شاید زودتر آزاد شوند یا مشکلات حل شود و بقول عسگراولادی به آنان که تا بحال ظلم می شد، ظلم نشود

- مکن ای دوست مکن( ترانه برای هماهنگی زندانیان کهریزک)

- امشب شب مهتابه، حبیبم رو می خوام( اصولا برای هماهنگی با حبیب الله عسگراولادی)

- یک حمومی من بسازم( برای رئیس جمهور که حداقل به بهانه کار واجبی حمام هم برود)

- من از روز ازل دیوانه بودم( برای هماهنگی الفنون با مصباح یزدی)

- آمد اما در نگاهش آن نوازشها نبود( برای هماهنگی هاشمی و الفنون در نماز جمعه)

- شد خزان گلشن آشنایی( برای هماهنگی بهزاد نبوی سخنگوی دولت اسبق با خامنه ای)

- دیدی که رسوا شد دلم( برای هماهنگی کردان با دانشگاه آکسفورد)

- الهه ناز( برای هماهنگی بیشتر کلهر با رئیس جمهور)

- رفتم و بار سفر بستم( برای هماهنگی مازیار بهاری با ولایت فقیه)

- مجنون تو( سرود ملی رحیمی برای کلیه مسوولان وقت)

- عاشق شیدا من، واله و رسوا من( برای هماهنگی کامل شریعتمداری با ولی فقیه)

- از برت دامن کشان رفتم ای نامهربان( نوری زاد برای ولایت فقیه )

- عشق خود حاشا مکن( برای هماهنگی کردان با هیات دولت)

- بگذر از کوی ما( برای هماهنگی دانشجویان زندانی کوی دانشگاه برای رهبری)

- اشکم دونه دونه، رو گونه روونه( برای هماهنگی رهبری برای دانشجویان بعد از حمله)

- مراببوس( برای هماهنگی احمدی نژاد با کفشهای ولایت فقیه)

- بلبل به چمن با ناز آمد( سرود متن لحظه ورود احمد خاتمی به نماز جمعه)

- دم گاراژ بودم یارم سوار شد( سرود هماهنگی برای سفر چاوز به حرم امام رضا)

- بابا رو بوس کن که تو رویای منی( سرود هماهنگی احمدی نژاد و جنتی)

- مرداب پیر( سرود هماهنگی زندانیان بطور عمومی با ولایت فقیه)

- دل من یه روز به دریا زد و رفت( سرود هماهنگی موسوی با رهبری)

- دلی داریم و دلداری نداریم کیجا( سرود هماهنگی رهبری و هنرمندان)

- مجنون نبودم، مجنونم کردی( سرود هماهنگی ابطحی با ولایت فقیه)

- آسمان می گرید امشب( سرود هماهنگی حجاریان با رهبری)

- ما دو تا ماهی بودیم....( سرود هماهنگی هاشمی و رهبری)

- اونجا کیه کیه پشت دیوار کیه( سرود هماهنگی زندانیان با مرتضوی)

- دنیای زندونی دیواره( سرود هماهنگی عمومی زندانیان)

- بین ما هر چی بوده تموم شده( سرود هماهنگی بهزاد نبوی و ولایت فقیه)

- جمعه ها خون جای بارون می کشه( برای هماهنگی با احمد خاتمی)

- گفتنی ها کم نیست( برای هماهنگی مصطفی تاج زاده با ولایت فقیه)

- بسوزان، نامه هایم را بسوزان( سرود هماهنگی اکبر گنجی برای خامنه ای)

- من تو رو می خوام با همه ناز و ادایت بخدا(سرود ملی شریفی نیا برای ولایت فقیه)

- عشوه های پنهانی(سرود ملی برای احمد خاتمی)

به این ترانه ها چیزهای دیگری هم که دوست دارید اضافه کنید

شکایت طلاب و نمایندگان از موسوی

من کاری به غیرت برادران طلبه ندارم، ولی قضیه بودار است، بدجوری هم بودار است. یک سال قبل اگر یک حکومتی در یک جای دنیا یک نمازگزار را کتک می زدند، یا دور از جان اسرائیلی ها و آمریکایی ها به یک زندانی تجاوز می کردند، یا مثلا حقوق هسته ای مملکت را غلفتی می دادند دست روس ها، یعنی همین کاری که امروز دولت ایران با روسیه کرد، یا مثلا اسم خلیج فارس را به جای خالد مشعل، آقای جرج بوش می گفت خلیج عربی، الآن خشتک شان را طلاب به باد داده بودند، یا فرضا اگر این حجم سنگینی که برادران دینی بازجوی کیهان به مراجع تقلید شیعه توهین کردند، یک هزارمش را نه به مصداق، بلکه به مفهوم هم هاشم آغاجری توهین نکرده بود، ولی طلاب کشور همه داشتند می جهنمیدند و تمام مملکت را روی سرشان گذاشته بودند. حالا کجا هستند طلاب غیور که فقط بلدند به میرحسین موسوی که تنها مشکلش این است که می گوید " در انتخابات چیز شده" خوب چیز شده دیگر، این هم اعتراض دارد، هم تقلب می کنید هم اعتراض؟ اینها به کنار، صد تا نماینده چه می گویند که به میرحسین موسوی اعتراض کردند. البته آمار اعتراض صد نماینده بسیار خوب است، یعنی 170 نماینده مخالف احمدی نژادند، خودش برای " تصویب طرح عدم کفایت سیاسی" کافی است. البته معلوم نیست چرا حسینیان گفته صد نفر هم بیشترند، اگر بیشترند چرا امضا نمی کنند؟

این مطلب را به اشتراک بکذارید

RSS Digg Twitter StumbleUpon Delicious Technorati

0 نظرات برای “طنز ابراهیم نبودی" ترانه هایی برای هماهنگی"”

بیان دیدگاه خود در کادر زیر

طراحی شده توسط زنورس | تبدیل شده توسط قالبهای پلاس