بلاگر فارسی

برچسب‌ها: 0 نظرات
به گزارش سحام نیوز به نقل از خبرآنلاین منصور ارضی در دروغی تازه و این بار بامزه تر از همیشه ادعا کرد ۱۰۰ نفر دختر و پسر را به استخری از مشروب برده اند و پس از تجاوز آنها به یکدیگر و مصرف مواد مخدر به میان جمعیت آمده اند و زده اند و کشته اند!
منصور ارضی همچنین در توهینی دیگر به ملت ایران افزود: با ورود ماهواره به خانه ها شرایط به گونه ای شده است که ادعای تجاوز هم برای عده ای افتخار شده است.

ارضی که مجالس روضه خانی را محلی برای حمله به مخالفان احمدی نژاد تبدیل کرده است از کسانی که در مراسم شب قدر در مسجد ارگ شرکت کرده بودند خواست تا برای پایان یافتن حوادث اخیر، مرگ عاملان اصلی جریانات مخالف را از خدا بخواهند.

منصور ارضی در مراسم شب نوزدهم بدون اشاره به کشتار مردم و جنایت های صورت گرفته توسط حکومتگران گفت: عامل اتفاق های اخیر این جوان های خام نیستند بلکه آنها رهبرانی داشته اند که قصد داشتند آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی را بریزند.
ارضی با توهین بی محابا به شیخ مهدی کروبی، تصریح کرد: همانطور که رهبری فرمودند رای دادن به هر یک از ۴ نفر کاندیدای ریاست جمهوری برای رای دهنده مسئولیتی ندارد و نیازمند توبه نیست.
گفتنی است منصور ارضی که مداح اختصاصی برخی مقامات عالی رتبه و احمدی نژاد محسوب میگردد با چراغ سبز این مقامات مجالس مذهبی را به محلی برای دروغپراکنی و توهین های سخیف به بزرگان انقلاب همچون کروبی موسوی خاتمی و هاشمی تبدیل نموده است.

این مطلب را به اشتراک بکذارید

RSS Digg Twitter StumbleUpon Delicious Technorati

0 نظرات برای “منصورارضی، مداح احمدی نژاد : ۱۰۰ نفر دختر و پسر را به استخری از مشروب برده اند و پس از تجاوز آنها به یکدیگر میان جمعیت آمده اند و زده اند و کشته اند !”

بیان دیدگاه خود در کادر زیر

طراحی شده توسط زنورس | تبدیل شده توسط قالبهای پلاس