بلاگر فارسی

0 نظرات

پارلمان‌نیوز: عبدالله رمضان زاده بعد از جلسه دادگاه امروز به سوالات خبرنگارانی که اجازه حضور در دادگاه را یافته بودند پاسخ داد.

به گزارش فارس، رمضان زاده در پاسخ به این سئوال که نظرتان راجع به اعترافات چیست، گفت:«من نظر خاصی ندارم و هر کسی باید راجع به خودش باید حرف بزند.»

وی در خصوص آشوب‌های خیابانی اظهار داشت:«من به عنوان یک اصلاح‌طلب 12 سال است که مواضع‌ام روشن است و با هر کار غیرقانونی توسط هر کسی در هر شرایطی مخالفم که یکی از آنها هم همین تجمعات غیرقانونی است.»

سخنگوی دولت اصلاحات ادامه داد: مستحضرید که من شب 23 خرداد یعنی 2-3 ساعت بعد از اعلام نتیجه انتخابات دستگیر شدم و از هیچ چیز خبر ندارم.

رمضان زاده در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه نظرتان راجع به بحث تقلب در انتخابات چیست؛ گفت:‌«من نظرم را قبلا گفته‌ام و الان هم عوض نشده و نمی‌شود من گفته‌ام هر وقت مشارکت مردم به حداکثر برسد غیرممکن است که در انتخابات تقلب شود و در این دوره هم مشارکت بالا بوده بنابر این به نظرم تقلب صورت نگرفته است و با توجه به اینکه من بعد از دو سه ساعت بعد از نتیجه انتخابات دستگیر شدم بنابر این خبری از بحث تقلب در انتخابات ندارم.»

وی ادامه داد:«مواضع من صریح است و من با تجمع غیرقانونی توسط هر کسی مخالفم.»

رمضان زاده در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص اینکه در دفاعیه خودتان چه مطالبی را اظهار می‌دارید گفت:«در زمان دفاع از خود به این مسئله پی می‌برید و من یک اصلاح طلب هستم و خودم و خانواده‌ام همیشه طرفدار جمهوری اسلامی بوده‌ایم و برای جمهوری اسلامی تلاش کرده‌ام و تلاش می‌کنم.»

وی ادامه داد: «در یکی از آخرین سخنرانی‌هایم در زمان انتخابات در کردستان یک نفر به من گفت شما مزدور جمهوری اسلامی هستید و من گفتم آره من مزدور جمهوری اسلامی هستم و مشکلی هم ندارم. من برای این جمهوری اسلامی تلاش کرده‌ام و باز هم تلاش می‌کنم.»

رمضان زاده در خصوص روند دادگاه خاطرنشان کرد: «فکر می‌کنم روند دادگاه در یک مسیر و روند اشتباه است، یک اختلاف نظری بین جناح‌های سیاسی بوده و ما مخالف دولت نهم بوده‌ایم . من معتقدم برنامه‌ها و روش‌‌های اجرایی دولت اشتباه بوده و بازهم اگر دولت دهم همان شیوه را ادامه دهد با آن مخالفت خواهم کرد و باز هم طرفدار جمهوری اسلامی خواهم بود.»

سخنگوی دولت اصلاحات در ادامه تصریح کرد:«من در تمام سخنرانی‌هایم گفته‌ام که طرفدار جمهوری اسلامی هستم واگر کسی برنامه براندازی داشته به خودش مربوط است و اگر هم یک کشور خارجی بخواهد به ایران حمله کند، من اولین نفری هستم که اسلحه به دست می‌گیرم و من اشتباه دستگیر شدم.»

وی در خصوص نحوه نگهداری‌اش در زندان اظهار داشت:«در بازداشتگاه‌ها رفتار بازجوها و زندانبانها با من رفتار خوبی بود.»

عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت در پاسخ به این سوال که در کدام مکان زندانی بودید گفت:«به ما گفته‌اند که نگوییم و البته من در انفرادی بودم و این هفتاد و چهارمین روز حضور من در انفرادی است.»

وی در خصوص نحوه بازداشتش اظهار داشت:«من در خیابان سرباز با فرزندم در ماشین بودم که مرا بدون هیچ حکمی بازداشت کردند.»

وی با بیان اینکه من فقط 4 بار تلفنی و تنها چند دقیقه با خانواده‌ام صحبت کردم، گفت:‌«من با کیفرخواست عمومی که در دادگاه اول توسط معاون دادستان قرائت شد مخالفم و دلیل مخالفتم این است که این یک اختلاف درون جناح‌های سیاسی بوده و نباید این به پای اختلاف یک جناح با نظام گذاشته شود ما همه نیروهای نظام بوده‌ایم و این اختلاف بین دو جناح سیاسی بوده و حل هم می‌شود و من با کیفرخواستی که بخواهد یک جناح را در مقابل نظام قرار دهد، مخالفم.»

این مطلب را به اشتراک بکذارید

RSS Digg Twitter StumbleUpon Delicious Technorati

0 نظرات برای “رمضان‌زاده:من 2-3 ساعت بعد از اعلام نتیجه انتخابات دستگیر شدم و از هیچ چیز خبر ند”

بیان دیدگاه خود در کادر زیر

طراحی شده توسط زنورس | تبدیل شده توسط قالبهای پلاس